جواب سوال شما!
نوشته شده توسط : ميلاد

chand ta az do0staye Golam baram neveshtan ke chera in Esmo vase blogam entekhab kardam , dalilesh taghriban vazehe vali migam ta hamato0n bedo0nid , nemido0nam ta hala shode shoma kasi ro ke kheili do0stesh dashtido az dast bedin ya na , ke ehtemalan shode . vali majaraye zendegiye man kheili pichide tar az in harfast , man o0ni ke asheghesh bo0dam ,oni ke hame kasam bo0do az dast dadam , vali ba in tafavot ke Eshghe Shoma Zendast vali male man nist ... omid varam in hali ro ke man daram hich kas docharesh nashe Ghadre o0naee ke Do0stesho0n Darid ro bedo0nid 





:: بازدید از این مطلب : 837
|
امتیاز مطلب : 316
|
تعداد امتیازدهندگان : 99
|
مجموع امتیاز : 99
تاریخ انتشار : 5 آبان 1389 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید

/weblog/file/img/m.jpg
اویتا در تاریخ : 1390/3/8/0 - - گفته است :
سلام ماهان جان من حالتو کاملا درک میکنم چون اولین رفیقم که سه سال دوست بودیم برای همیشه رفت و با اینکه ازدواج کردم اما....

توی دلم برای همیشه یه چیزی خالی مونده ... یه چیزی کمه..

اما باهاش بساز چون چاره دیگه ای نیست

/commenting/avatars/eshgh-e-morde-822773.gif
nafas در تاریخ : 1389/8/17/1 - - گفته است :
fadat sham azizam.ghos nakhor hastan mesle to. 5shanbe avalin salgarde eshghame. man chi daram ke begam????پاسخ: Khoda Biyamorzatesh

/weblog/file/img/m.jpg
فهیمه ی در تاریخ : 1389/8/9/0 - - گفته است :
سلام
ممنون از لطف و حضور گرمت تو ღ تنهایی ღ
وب شما هم زیباست
خوشحال میشم بازم سر بزنی

/weblog/file/img/m.jpg
اتی در تاریخ : 1389/8/6/4 - - گفته است :
ممنون از حضور گرم و صمیمیت
ممنون که اومدی خوشحال میشم بازم بیای

/weblog/file/img/m.jpg
mustafa در تاریخ : 1389/8/5/3 - - گفته است :
سلام ممنون که به من سر زدی عزیزم متشکر میشم بازم به من سر بزنی

/weblog/file/img/m.jpg
bahman در تاریخ : 1389/8/5/3 - - گفته است :
salam be dooste khoobam

webe jalebi dari .khoondamesh.ahange zibai ham vasash entekhab kardi.be karet edameh bede.

movaffagh bashi


/weblog/file/img/m.jpg
شاهين در تاریخ : 1389/8/5/3 - - گفته است :
سلام داداش ممنونم كه بهم سر زدي و خبرم كردي
تو هم وب توپي داري هااااااااااااااا
من لينكيدمت اگه لينكيدي مارو خبرم كن

/weblog/file/img/m.jpg
اتی در تاریخ : 1389/8/5/3 - - گفته است :
سلام
خوبی
منم خوبم
امیدوارم بتونی دوباره عاشق بشی چون اگه این اتفاق بیفته عشقت هم خوشحال میشه قبول دارم سخته ولی شما باید این سختی رو تحمل کنی و براش راه حل پیدا کنی
قربانت
خوشحال میشم به منم سری بزنی مطالب وبت واقعا زیباست
بای


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: